Zmena stavu objednávky zapne vypnutý produkt - ako to zmeniť?
Napísané: 27. Mar 2018 15:21
Pozdravujem všetkých,
dlhšiu dobu sme sa snažili prísť na to, prečo sa nám znovu zapinaju vypnuté produkty..
Dnes som na to prišiel - aktívny produkt si niekto objednal , následne sme zmenili stav daného produktu na vypnutý.. Po čase mne objednávku vybavili a zmenili jej status na vybavená.. A tou zmenou statusu sa automaticky zapol aj produkt..
Ako dáva to logiku, že keď sme produkt odoslali, asi už je s5 dostupný, no nechceme to takto.. Nakoľko vypiname to z dôvodu zlej dostupnosti od dodávateľa a vypiname takto produkty až do chvile kedy nezozenieme iného dodávateľa..
Riešil to niekedy niekto? OC 2.3.0.2
Vopred ďakujem za každú radu.
M.
dlhšiu dobu sme sa snažili prísť na to, prečo sa nám znovu zapinaju vypnuté produkty..
Dnes som na to prišiel - aktívny produkt si niekto objednal , následne sme zmenili stav daného produktu na vypnutý.. Po čase mne objednávku vybavili a zmenili jej status na vybavená.. A tou zmenou statusu sa automaticky zapol aj produkt..
Ako dáva to logiku, že keď sme produkt odoslali, asi už je s5 dostupný, no nechceme to takto.. Nakoľko vypiname to z dôvodu zlej dostupnosti od dodávateľa a vypiname takto produkty až do chvile kedy nezozenieme iného dodávateľa..
Riešil to niekedy niekto? OC 2.3.0.2
Vopred ďakujem za každú radu.
M.