Strana 1 z 1

nerealizovana objednavka

Napísané: 12. Dec 2016 11:11
od používateľa tome
zdravim,
prosim Vas, ako to funguje s tymi nerealizovanymi objednavkami, ku ktorym sa da dostat v sekcii predaj/objednavky?
myslel som, ze su to nedokoncene objednavky, ale dnes mi to nedalo a zavolal som dotycnej pani, povedala mi, ze zvolila osobny odber a vyplatila online aj fakturu ..no mne tu objednavku hodilo do nerealizovanych. Mam este jednu tam, kde je zvolena moznost dobierka no neviem sa dotycnej dovolat.
Nestretol sa s tym uz niekto? resp neviete mi poradit? ..za kazdu radu vopred dakujem :)
(www.biosalute.sk) pre pripad ... dakujem

Re: nerealizovana objednavka

Napísané: 12. Dec 2016 21:17
od používateľa freddy87

Re: nerealizovana objednavka

Napísané: 13. Dec 2016 16:03
od používateľa tome
dakujem,ako ja viem,ze su to nezrealizovane ...
len ide o to, ze posledne objednavky mam vsetky ako nezrealizovane, volal som dotycnym ..jeden uz aj vyplatil cez internet a druhy na dobierku to ma. cize nieco sa zrejme stalo a ja neviem co ..tak to vyzera ze mi vsetke zacina hadzat do nezrealizovanych

Re: nerealizovana objednavka

Napísané: 13. Dec 2016 17:28
od používateľa SelfMan
Nenapisal si ani len aku verziu OpenCart-u pouzivas.
V kazdom pripade si skontroluj nastavenia stavov objednavok.
System > Nastavenia > Upravit polozku > Moznosti
- Spracovanie stavu objednávky
- Kompletný stav objednávky