Cislovanie objednavok

Ostatné technické problémy.
rgendiar
Príspevky: 37
Dátum registrácie: 06. Jan 2015 18:05
Verzia OpenCartu: 1.5.5.1 na 2.3.0.2

Cislovanie objednavok

Príspevok od používateľa rgendiar »

Chcem sa spytat, mam OC 1.5.5.1 a stava sa ze ked pride objednavka, tak nejde ako nasledujuca po poslednej ale je o 2 čisla vyssia alebo dnes dokonca bol rozdiel 3. V chybovych hlaskach nie je ziaden zapis a tak neviem preco to takto cisluje, ci nahodou nebola objednavka ktorej cislo preskocilo zaevidovana, alebo je najaky dovod preco nejdu po sebe v ciselnom rade?
SelfMan
Administrátor
Príspevky: 1029
Dátum registrácie: 19. Aug 2011 23:55

Re: Cislovanie objednavok

Príspevok od používateľa SelfMan »

Je to (bohuzial) standardne spravanie sa OpenCart-u. Objednavky nie su stratene, su len nedokoncene. Zvycajne sa vytvaraju vtedy, ked zakaznici "testuju" vyslednu sumu pri roznom sposobe dopravy/type platby.
Staci ist do zoznamu objednavok a zapnut filter "chybajuce objednavky".
Predaj > Objednavky > Stav = Chybajuce objednavky + akcia Filter. (moze byt ze tam mas trosku iny preklad)
rgendiar
Príspevky: 37
Dátum registrácie: 06. Jan 2015 18:05
Verzia OpenCartu: 1.5.5.1 na 2.3.0.2

Re: Cislovanie objednavok

Príspevok od používateľa rgendiar »

Ďakujem za vysvetlenie SelfMan, uz to nasiel tak ako si napisal.
Napísať odpoveď