INFO: Mám problém / Ako ďalej?
Napísané: 12. Jan 2014 1:13
Ak máte problém s OpenCart-om, táto malá komunita vám rada pomôže.
K tomu však potrebujeme niekoľko dôležitých údajov, bez ktorých sa dosť ťažko pomáha.
Než popíšete problém, odskúšajte tieto základné kroky:
Pokial predchádzajúce kroky nepomohli, vyskúšate veľmi užitočný odkaz POKROČILÉ HĽADANIE.
Je vysoko pravdepodobné, že ten "váš" problém už bol vyriešený.
Ak ste riešenie nenašli a neviete si dať rady ako ďaľej, napíšte.
Do nadpisu uveďte čo najstručnejší popis problému. Veta typu "Pomóóóc!!! Nefunguje mi eShop" naozaj nikomu nepomôže.
V obsahu správy popíšte:
K tomu však potrebujeme niekoľko dôležitých údajov, bez ktorých sa dosť ťažko pomáha.
Než popíšete problém, odskúšajte tieto základné kroky:
- Prekontrolujte, či konfigurácia PHP zdopovedá požadovaným nastaveniam.
- V prípade použitia šablóny tretej strany, prepnite OpenCart na štandardnú šablónu.
- Pri použití modulov tretích strán skúste tieto moduly oninštalovať/vypnúť.
- Upravované súbory skontrolujte či sú vo formáte UTF8 (Editory ako PSPad, NotePad++ či EditPlus zobrazujú typ dokumnetu v dolnej stavovej lište)
- Skontrolujte chybové hlášky v protokole chýb (system/logs/error.txt)
Pokial predchádzajúce kroky nepomohli, vyskúšate veľmi užitočný odkaz POKROČILÉ HĽADANIE.
Je vysoko pravdepodobné, že ten "váš" problém už bol vyriešený.
Ak ste riešenie nenašli a neviete si dať rady ako ďaľej, napíšte.
Do nadpisu uveďte čo najstručnejší popis problému. Veta typu "Pomóóóc!!! Nefunguje mi eShop" naozaj nikomu nepomôže.
V obsahu správy popíšte:
- Verziu OpenCart
- Jedná sa o novú inštaláciu, alebo upgrade?
- Verziu PHP
- Natavenia PHP.ini (konfigurácia PHP)
- Nainštalované rozšírenia (mimo štandardného balíka)
- Použitú tému/šablónu - preverte jej kompatibilitu s verziou OpenCart-u
- URL adresu eShopu / problémovej stránky
- Chybové hlášky v protokole chýb (system/logs/error.txt)