Strana 2 z 2

Re: Cart SMS - SMS notifikácia a SMS marketing pre OpenCart

Napísané: 20. Máj 2014 22:59
od používateľa TOPefekt
NOVÁ VERZE CART SMS MODULU 2.07 JE K DISPOZICI KE STAŽENÍ

V nové verzi byly opraveny menší chyby reportované uživateli.

Re: Cart SMS - SMS notifikácia a SMS marketing pre OpenCart

Napísané: 17. Júl 2014 13:23
od používateľa TOPefekt
NOVÁ VERZE CART SMS MODULU 2.09 JE K DISPOZICI KE STAŽENÍ

V nové verzi byly opraveny menší chyby reportované uživateli.

Novou verzi si můžete stáhnout v hlavním příspěvku nahoře.

Re: Cart SMS - SMS notifikácia a SMS marketing pre OpenCart

Napísané: 10. Okt 2014 18:26
od používateľa TOPefekt
NOVÁ VERZE CART SMS MODULU 3.0.0 PRO OPENCART 2.0.0.0 JE K DISPOZICI KE STAŽENÍ

Nová verze byla upravena pro nový OpenCart 2.0.0.0 podporuje:
  • OpenCart 2.0.0.0 extension installer
  • OpenCart 2.0.0.0 event system
  • OCMOD
Novou verzi Cart SMS si můžete stáhnout v hlavním příspěvku nahoře. Nebo přímo ze stránek modulu zde:
http://www.cart-sms.com/sk/download.html

Re: Cart SMS - SMS notifikácia a SMS marketing pre OpenCart

Napísané: 07. Sep 2015 21:00
od používateľa Axel Wers
Testujem, funguje dobre, ale prečo za každú SMS mi strhne 2 kredity?

Re: Cart SMS - SMS notifikácia a SMS marketing pre OpenCart

Napísané: 08. Sep 2015 8:17
od používateľa TOPefekt
Dobrý den,

záleží na kolik SMS zpráv je zpráva rozdělena. Pokud Vám za odeslanou zprávu modul účtuje 2 kredity, přesáhl jste pravděpodobně 160 znaků, které mohou být odeslány v jedné SMS zprávě. V tomto případě modul odešle 2 zprávy, které se pak v mobilním telefonu příjemce spojí a vypadají jako 1 dlouhá SMS.

Re: Cart SMS - SMS notifikácia a SMS marketing pre OpenCart

Napísané: 08. Sep 2015 13:33
od používateľa Axel Wers
Dobrý deň, ano máte pravdu, teraz pozerám do histórie sms a teraz som si to uvedomil. Problémom sú parametre, stačí keď parameter vygeneruje názov produktu, ktorý je dlhý a hneď to môže spraviť aj 60-70 znakov. Posledná odoslaná SMS má okolo 230 znakov. Budem to musieť ponastavovať.

Re: Cart SMS - SMS notifikácia a SMS marketing pre OpenCart

Napísané: 08. Sep 2015 19:08
od používateľa freddy87
Na čo tam chceš písať názov produktu, veď zákazník vie čo si objednal, skôr sú tie SMS dobré na informovanie, keď zákazník napríklad nie je na maily, hneď sa dozvie, že či bola objednávka prijatá, odoslaná a podobne.

Re: Cart SMS - SMS notifikácia a SMS marketing pre OpenCart

Napísané: 08. Sep 2015 21:40
od používateľa SelfMan
Co ja viem, v dnesnej dobe, ked uz ma v mobile mail pomaly kazdy sa mi zda tato investicia ako nadbytocna.
Berte to prosim len ako moj nazor. Pokial mate dostatok financii na zvysovanie komfortu pre klienta, nuz tak nech sa paci.

Re: Cart SMS - SMS notifikácia a SMS marketing pre OpenCart

Napísané: 10. Sep 2015 18:27
od používateľa Axel Wers
freddy87 napísal:Na čo tam chceš písať názov produktu, veď zákazník vie čo si objednal, skôr sú tie SMS dobré na informovanie, keď zákazník napríklad nie je na maily, hneď sa dozvie, že či bola objednávka prijatá, odoslaná a podobne.
To sa musíš spýtať autorov modulu, nie mňa, prečo je to tam defaultne nastavené takto. Ja som si to uvedomil až vtedy, keď mi bolo vysvetlené, že SMS je príliš dlhá. Vylučovacou metódou som prišiel hneď na to, že problém bude v tom, že do SMS sa generujú názvy produktov. Tak som sa pohrabal v nastaveniach a čuduj sa svete, bolo to skutočne v tom! Mne osobne by to nenapadlo to tam dávať, keďže si neviem predstaviť koľko SMS by muselo prísť pri objednávkach s 10-15 produktami.

Ešte k tomu doplním: budeš sa diviť, ale zopár objednávok sa nám vrátilo z dôvodu, že ľudia jednoducho zabudli čo si objednali.
SelfMan napísal:Co ja viem, v dnesnej dobe, ked uz ma v mobile mail pomaly kazdy sa mi zda tato investicia ako nadbytocna.
Berte to prosim len ako moj nazor. Pokial mate dostatok financii na zvysovanie komfortu pre klienta, nuz tak nech sa paci.
Naši bežní zákazníci nepatria do skupiny zákazníkov, pre ktorých je samozrejmosť mať email v mobile a emaily tiež kontrolujú len raz za čas. V prípade ak treba objednávku aktualizovať na základe požiadavok zákazníka, tak pre obchod je to extrémne nekomfortné, keď musí na odpoveď od zákazníka čakať týždeň. SMS notifikácie sú dobrým spôsobom, ako zákazníka upozorniť, že sa vyžaduje jeho asistencia pri aktualizácii objednávky.