Pridávanie neobjednaných položiek do objednávky
Pridávanie neobjednaných položiek do objednávky
Dobrý deň prajem. Máme veľky problém na našom e-shope, na ktorom keď si zákaznik objedná akýkoľvek produkt tak systém mu pridá ku objednávke produkt, ktorý si zákazník neobjednal. Dokonca v sýstemé pri prehľade objednávok mi zadá tento neobejdnaný tovar aj so zmenenou cenou. Príklad: človek si obejdná 2tričká, ukonči ojednávku a u nás v systéme nám ukaže že si objednal ešte 2 tielka naviac. V potvrdzujucom e-maile sa potom čuduje, že prečo su tam pridané veci, ktoré si neobjednal a tak my to musíme operatívne riešiť upravovaním objednávok. Nemal niekto takýto problém? v čom bude chyba?
Re: Pridávanie neobjednaných položiek do objednávky
Nie su to nahodou polozky z inych objednavok?
Re: Pridávanie neobjednaných položiek do objednávky
nie niesú. System si robí čo chce a pridá k objednávke stále nejakú inú položku, ktorá tam nemá čo robiť. Dokonca vytvára aj osobitný rozpočet na zaplatenie objednávky a v konečnom výsledku máš z jednej ojednávky ako keby 2výsledné sumy (jednu sumu ktorá je reálna+suma ktorá je pridaná systémom). Absolútne nechápem ako to môže robiť
-
- Príspevky: 117
- Dátum registrácie: 30. Jan 2017 12:03
- Verzia OpenCartu: 2.3.0.2
- Kontaktovať používateľa:
Re: Pridávanie neobjednaných položiek do objednávky
A robí to z ničoho nič, alebo je nejaký známy bod v histórii ktorý tomu predchádzal? Napríklad čistenie databázy? Alebo žeby inštalovanie nejakého pluginu?
Re: Pridávanie neobjednaných položiek do objednávky
Velmi zvlastne chovanie, ale jedina vec co moze taketo nieco robit je chybny modul.
Pozrel si sa do protokolu chyb, ci tam nie co nieje?
adresar system/storage/logs
Pozrel si sa do protokolu chyb, ci tam nie co nieje?
adresar system/storage/logs