Súrna pomoc pri zmene odpovedného templatu objednávky

Úprava vzhľadu, vlastné šablóny a iné.
patislav16
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 17. Mar 2014 9:50
Verzia OpenCartu: 1.5.6

Súrna pomoc pri zmene odpovedného templatu objednávky

Príspevok od používateľa patislav16 »

Zdravím som na tomto fóre nový tak prepáčte ak daco nebude podľa pravidiel alebo niečo :)
Ak zlé umiestnenie prosím presunte.

Teraz k môjmu problému:

Mám nainštalovaný Opencart 1.5.6 na websupporte a bežia na nom 3 eshopy (multistore).
Eshop je zameraný na predaj kvetov a kytic http://www.kvetinovykurier.sk http://www.darcekovykurier.sk http://www.smutocnevence.sk


Moja otázka znie dá sa upraviť Template odchádzajúceho/prichádzajúceho mailu zákaznikovy.
Potreboval by som upraviť hlavne sekciu Podrobnosti k objednávke a to pridaním textu k jednotlivým riadkom.
tuObrázok

Poprípade vytvoriť samostatnú sekciu napriklad Poznámky k objednávke.

Mám nainštalovaný Simple Checkout.

Ešte jedna možno maličkosť ale potreboval by som ešte jednu vec a to maile mi chodia preposielane z eshopu na moj mail a ja potrebujem to aby keď dám odpovedať na mail (objednávku) a odošlem mail tak to pošle priamo zákazníkovy na jeho mail.

Samozrejme nie je problem aj pomôcť finančne. Prosím pošlite svoje návrhy poprípade nápady.

Dúfam že sa s toho vysomárite.
Buco
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 20. Feb 2014 18:07
Verzia OpenCartu: 1.5.6

Re: Súrna pomoc pri zmene odpovedného templatu objednávky

Príspevok od používateľa Buco »

To co obsahuje resp. neobsahuje mail sa da zmenit bud v jazykovych suboroch v catalog/language/mail/order.php alebo v /catalog/model/checkout/order.php.
Neviem, ci rozumiem tej druhej poziadavke ale skusim. Vypnutie odosielania sprav o novej objednavke sa robi v administracii cez System->Nastavenia->Upravit->zalozka Email. Ak chcete informovat zakaznika o zmene stavu objednavky tak to sa robi cez Predaj->Objednavky->Zobrazit->zalozka Historia a tam zakliknut Upozornit zakaznika a potom zmenit stav objednavky.
Napísať odpoveď