sledovanie zásielok

Podpora pre platbu, dopravu a ostatné.
Trawi
Príspevky: 164
Dátum registrácie: 04. Nov 2012 18:32

Re: sledovanie zásielok

Príspevok od používateľa Trawi »

Áno, samozrejme pre šikovného človeka, ktorý sa vyzná do kódu by to nebol problém, no pre mňa to problém je. Sám nezvládnem ani takúto "primitívnu vec" a preto som žiadal o pomoc. Samozrejme, že som si to predstavoval tak, ako píšeš, že by mi ťahalo údaje zo stránky pošty priamo na môj web bez nutnosti presmerovania, no ak tá možnosť nie je, uspokojím sa aj s jednoduchším riešením. Zdá sa mi praktické mať možnosť zadať podacie číslo aj priamo na indexe mojej stránky. Predsa len je to o malú funkciu viac a niekto to možno ocení. Takže stále to platí, že ponúkam € za spojazdnenie niečoho takého pre mňa... Ďakujem.
julo
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 24. Feb 2013 17:58

Re: sledovanie zásielok

Príspevok od používateľa julo »

Toto je šikovné rozšírenie, škoda že iba pre OC 1.4.9.5 http://www.opencart.com/index.php?route ... ck%20trace
julo
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 24. Feb 2013 17:58

Re: sledovanie zásielok

Príspevok od používateľa julo »

Zaujali ste ma, pretože doteraz som chcel, aby mi zákazníci napísali mail, že dostali zásielku. Modifikoval som rozšírenie pre Holandskú poštu ( http://www.opencart.com/index.php?route ... e=0&page=2 ) tak, že mi to funguje pre slovenskú a českú poštu, ktorých služby využívam - môžem kliknúť na podacie číslo aj ja, aj zákazník...

Navyše zákazníkovi príde, ak napíšem číslo podacieho lístka a notifikujem ho, v maile aj link, kde môže sledovať svoju zásielku...
Používateľov profilový obrázok
nnestor
Moderátor
Príspevky: 573
Dátum registrácie: 25. Jún 2010 13:50

Re: sledovanie zásielok

Príspevok od používateľa nnestor »

julo napísal:Toto je šikovné rozšírenie, škoda že iba pre OC 1.4.9.5 http://www.opencart.com/index.php?route ... ck%20trace
zdravim, mozem to upravit ak potrebujete
Trawi
Príspevky: 164
Dátum registrácie: 04. Nov 2012 18:32

Re: sledovanie zásielok

Príspevok od používateľa Trawi »

julo napísal:Zaujali ste ma, pretože doteraz som chcel, aby mi zákazníci napísali mail, že dostali zásielku. Modifikoval som rozšírenie pre Holandskú poštu ( http://www.opencart.com/index.php?route ... e=0&page=2 ) tak, že mi to funguje pre slovenskú a českú poštu, ktorých služby využívam - môžem kliknúť na podacie číslo aj ja, aj zákazník...

Navyše zákazníkovi príde, ak napíšem číslo podacieho lístka a notifikujem ho, v maile aj link, kde môže sledovať svoju zásielku...

Nikdy som od zákazníkov nevyžadoval potvrdenie prijatia. Do mailu zasielam odkaz na stránku pošety priamo s vygenerovaným linkom daného podacieho čísla. Je už najmenej vyfiltrovať si odoslané objednávky a priebežne sledovať, kto zásielku prebral a kto ešte nie.. Ako vravím, ide mi skôr o zákazníka ako omňa. Predstavoval som si to asi tak, že pri notifikovaní zákazníka, resp. pri aktualizácii objednávky budem mať možnosť vložiť do separátneho políčka len podacie číslo balíka, ktoré mu príde v maily, príde na stránku eshopu, kde si ho bude môcť hneď na indexe vložiť a vypíše mu info o preprave balíka priamo na podstránke eshopu... ak to ale teda nejde pretože nemáme kľuč na odosielanie tých informácii zo stránky pošety, bude stačiť len redirect na novej karte...
julo
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 24. Feb 2013 17:58

Re: sledovanie zásielok

Príspevok od používateľa julo »

nnestor napísal:
julo napísal:Toto je šikovné rozšírenie, škoda že iba pre OC 1.4.9.5 http://www.opencart.com/index.php?route ... ck%20trace
zdravim, mozem to upravit ak potrebujete
Ďakujem, už som si upravil rozšírenie pre holandskú poštu na potreby slovenskej a českej pošty a už to aj beží. Rozšírila sa databáza histórie objednávok o dve položky - kto prepravuje a podacie číslo. Keď to zadám, tak kliknutím na podacie číslo sa mi zobrazí stránka dopravcu (slovenská alebo česká pošta) s príslušnou zásielkou. Toto sa, pravdaže, zobrazuje aj zákazníkovi, takže nemusí nič vypisovať, stačí, ak klikne. Je to dobré aj preto, že niekedy je vybavená objednávka na viackrát (niektorý tovar nie je práve na sklade) a potom sú pri jednej objednávke všetky podacie čísla...
julo
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 24. Feb 2013 17:58

Re: sledovanie zásielok

Príspevok od používateľa julo »

Trawi napísal:Predstavoval som si to asi tak, že pri notifikovaní zákazníka, resp. pri aktualizácii objednávky budem mať možnosť vložiť do separátneho políčka len podacie číslo balíka, ktoré mu príde v maily, príde na stránku eshopu, kde si ho bude môcť hneď na indexe vložiť a vypíše mu info o preprave balíka priamo na podstránke eshopu... ak to ale teda nejde pretože nemáme kľuč na odosielanie tých informácii zo stránky pošety, bude stačiť len redirect na novej karte...
Presne tak som to pochopil - teraz zadávam podacie číslo a to sa automaticky pošle aj mailom zákazníkovi a navyše si naň môže kliknúť v histórii objednávky, takže ho to priamo presmeruje na jeho balík na pošte.
Trawi
Príspevky: 164
Dátum registrácie: 04. Nov 2012 18:32

Re: sledovanie zásielok

Príspevok od používateľa Trawi »

no čo teda chaloši?
julo
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 24. Feb 2013 17:58

Re: sledovanie zásielok

Príspevok od používateľa julo »

Trawi napísal:no čo teda chaloši?
Akú máte verziu OC?
Trawi
Príspevky: 164
Dátum registrácie: 04. Nov 2012 18:32

Re: sledovanie zásielok

Príspevok od používateľa Trawi »

julo napísal:
Trawi napísal:no čo teda chaloši?
Akú máte verziu OC?
mám oc 1541
Napísať odpoveď