Ako vymazať upresniť hľadanie v kategóriách

Úprava vzhľadu, vlastné šablóny a iné.
Michaela121
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 17. Júl 2018 13:38
Verzia OpenCartu: 3.0.0.0

Ako vymazať upresniť hľadanie v kategóriách

Príspevok od používateľa Michaela121 »

Verzia Opencart 3.0.0.0
Dobrý deň,
vedeli by ste mi prosím Vás poradiť ako vymažem upresniť kategóriu pod hlavným názvom kategórie? Nachádza sa to pri podkategóriách a aj keď si nahádžem viac podkategórií tak mi to hodí 4x do stĺpcov to iste vedľa seba. Poslala by som aj printscreen, ale popravde nie som veľmi zdatná v technike a neviem ako tu ten obrázok pridať z PC. Ďakujem veľmi pekne za rady.
Martin80
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 30. Jan 2017 12:03
Verzia OpenCartu: 2.3.0.2
Kontaktovať používateľa:

Re: Ako vymazať upresniť hľadanie v kategóriách

Príspevok od používateľa Martin80 »

V prípade ak používaš východziu šablónu, tak teoreticky nijako, pretože na to nie je v administrácii žiadne nastavenie. Uvedená časť sa zobrazí stále ak je zvolená kategória, ktorá je nadradená iným kategóriám.

V prípade ak používaš nejakú nainštalovanú tému, mohla by byť takáto možnosť zobrazenie niekde v nastaveniach témy. Ale nemusí byť, záleží to od použitej témy.

Ak by som mal brať doslovne otázku kde, respektíve ako to vymažem, tak dotknutá časť kódu sa vo východzej šablóne nachádza v catalog\view\theme\default\template\product\category.twig medzi riadkami 27 - 51 vrátane. Ale tam opatrne, sú tam vnorené podmienky tak ich treba odstrániť i z ukončovaními tagmi. Stačí zakomentovať a poriadne to otestovať či za neobjavý nejaká chyba.
SelfMan
Administrátor
Príspevky: 1029
Dátum registrácie: 19. Aug 2011 23:55

Re: Ako vymazať upresniť hľadanie v kategóriách

Príspevok od používateľa SelfMan »

Do obsahu v catalog\view\theme\default NEODPORUCAM zasahovat. Ten sa menit nesmie. Mohlo by to mat negativne nasledky na cely web.