Strana 1 z 1

Pridávanie neobjednaných položiek do objednávky

Napísané: 16. Okt 2018 19:04
od používateľa Kubo
Dobrý deň prajem. Máme veľky problém na našom e-shope, na ktorom keď si zákaznik objedná akýkoľvek produkt tak systém mu pridá ku objednávke produkt, ktorý si zákazník neobjednal. Dokonca v sýstemé pri prehľade objednávok mi zadá tento neobejdnaný tovar aj so zmenenou cenou. Príklad: človek si obejdná 2tričká, ukonči ojednávku a u nás v systéme nám ukaže že si objednal ešte 2 tielka naviac. V potvrdzujucom e-maile sa potom čuduje, že prečo su tam pridané veci, ktoré si neobjednal a tak my to musíme operatívne riešiť upravovaním objednávok. :evil: :evil: :evil: Nemal niekto takýto problém? v čom bude chyba? :geek:

Re: Pridávanie neobjednaných položiek do objednávky

Napísané: 16. Okt 2018 19:54
od používateľa SelfMan
Nie su to nahodou polozky z inych objednavok?

Re: Pridávanie neobjednaných položiek do objednávky

Napísané: 16. Okt 2018 21:18
od používateľa Kubo
nie niesú. System si robí čo chce a pridá k objednávke stále nejakú inú položku, ktorá tam nemá čo robiť. Dokonca vytvára aj osobitný rozpočet na zaplatenie objednávky a v konečnom výsledku máš z jednej ojednávky ako keby 2výsledné sumy (jednu sumu ktorá je reálna+suma ktorá je pridaná systémom). Absolútne nechápem ako to môže robiť :oops:

Re: Pridávanie neobjednaných položiek do objednávky

Napísané: 17. Okt 2018 13:05
od používateľa Martin80
A robí to z ničoho nič, alebo je nejaký známy bod v histórii ktorý tomu predchádzal? Napríklad čistenie databázy? Alebo žeby inštalovanie nejakého pluginu?

Re: Pridávanie neobjednaných položiek do objednávky

Napísané: 18. Okt 2018 20:35
od používateľa SelfMan
Velmi zvlastne chovanie, ale jedina vec co moze taketo nieco robit je chybny modul.
Pozrel si sa do protokolu chyb, ci tam nie co nieje?
adresar system/storage/logs