Nedá sa upraviť objednávka

Ostatné technické problémy.

Nedá sa upraviť objednávka

Poslaťod Axel Wers » 08. Nov 2017 10:44

Treba asi niekde niečo nastaviť, ale neviem na to prísť. OC 2.3.0.2

Chcem upraviť objednávku, ale nedá sa mi prekliknúť na ostatné karty, vidím tam len červené preškrknuté kolečko. Dá sa upravovať iba prvá karta 1. Informácie o zákazníkovi.

Čo a kde treba nastaviť?

Obrázok
Používam OC verziu 1.5.6.4
Obrázok užívateľa
Axel Wers
 
Príspevky: 351
Registrovaný: 12. Okt 2012 14:04
Verzia OpenCartu: 1.5.6.4

Re: Nedá sa upraviť objednávka

Poslaťod SelfMan » 08. Nov 2017 20:47

Skontroluj si, ci mas ako pouzivatel pridelenu skupinu s pravami na upravu objednavok. Taktiez si skontroluj, ci mas vytvoreny API kluc a tento priradeny v konfiguracii eshopu.
SelfMan
Administrátor
 
Príspevky: 970
Registrovaný: 19. Aug 2011 23:55

Re: Nedá sa upraviť objednávka

Poslaťod Axel Wers » 10. Nov 2017 1:53

Samozrejme, že áno, však som root admin, API je vytvorený.

OK, ale už som prišiel na to, dole na stránkach je tlačidlo Pokračovať, klikaním na to sa dá prepínať medzi kartami. Ale prečo sa nedá prepínať medzi kartami kliknutím na ich názvy a namiesto toho vyhodí len to preškrknuté koleso, to akurát len dobre mýli. :roll:
Používam OC verziu 1.5.6.4
Obrázok užívateľa
Axel Wers
 
Príspevky: 351
Registrovaný: 12. Okt 2012 14:04
Verzia OpenCartu: 1.5.6.4


Späť na Všeobecná podpora

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia

cron