Dobierka (Upozornenie zákazníka - NIE)

Ostatné technické problémy.

Dobierka (Upozornenie zákazníka - NIE)

Poslaťod Axel Wers » 16. Okt 2017 11:49

Všimol som si jednu vec (OC 2.3.0.2). Keď zákazník vytvorí objednávku a platbu si zvolí Dobierku, tak v detailoch objednávky je poznámka, že nebol upozornený (notifikovaný) emailom. Ale email bez problémov prišiel. Ako keby sa len niekto v tvorbe jazykových súborov pomýlil a tam kde mal dať Yes, dal No.

Testoval som to aj na čistej inštalácii OC2, ten istý problém. Je to fakt nejaká chyba alebo zase je niečo u mňa zle? :D
Používam OC verziu 1.5.6.4
Obrázok užívateľa
Axel Wers
 
Príspevky: 351
Registrovaný: 12. Okt 2012 14:04
Verzia OpenCartu: 1.5.6.4

Späť na Všeobecná podpora

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia

cron