Pridanie vlastného rozšírenia do ponuky na opencart.com

Ostatné technické problémy.
Martin80
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 30. Jan 2017 12:03
Verzia OpenCartu: 2.3.0.2
Kontaktovať používateľa:

Pridanie vlastného rozšírenia do ponuky na opencart.com

Príspevok od používateľa Martin80 »

Pokúšal som sa vložiť balíček na opencart.com a narazil som na takýto zádrhel: Rozšírenie som popísal, pozadával obrázky, vložil zazipovaný súbor, pridal verzie, názvy, no všetko čo sa dalo. Všetky zmeny sú uložené, avšak ak si dám zobraziť stránku, dostanem 404. Problém vidím pravdepodobne v chýbajúcom údaji na karte "Apply to become a seller", kde mi chýbajú vyplnené údaje Seller API, status a url. Čo to prosím vás je? Nejaké api paypalu, či môjho opencartu? Hľadám už pár dní a už to pomaly vzdávam. Alebo musím písať anglicky? Videl som pridané moduly aj v sk či cz jazyku, tak v tom to asi nebude. Ďakujem za každú radu.
Naposledy upravil/-a Martin80 v 07. Feb 2017 17:59, upravené celkom 1 krát.
freddy87
Príspevky: 499
Dátum registrácie: 14. Aug 2012 11:49

Re: Pridanie vlastného rozšírenia do ponuky na opencart.com

Príspevok od používateľa freddy87 »

Ak ti to pomôže prikladám ako mám vyplnený svoj profil. Je ale z roku 2013, takže súčasné požiadavky môžu byť iné. Tiež nemám API a nič nové som tam nepridal už 2,5 roka.

Mal by si skôr kontaktovať OC, najlepšie ti pomôžu priamo tvorcovia.
Prílohy
Seller Account.png
Martin80
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 30. Jan 2017 12:03
Verzia OpenCartu: 2.3.0.2
Kontaktovať používateľa:

Re: Pridanie vlastného rozšírenia do ponuky na opencart.com

Príspevok od používateľa Martin80 »

Mám to rovnako, okrem platobnej brány. Pri tom api je hviezdička, tak som myslel že problém bude v tom. Po uložení dostávam hlásenie Success: You have successfully applied for a seller account! Once your account is approved you will be notifed by e-mail! Ale už som požiadal asi pred týždňom či dvoma a stále nič. Asi máš pravdu, bude istejšie kontaktovať ich. Ak schvália napíšu, ale ak nie tak neuvádzajú či povedia. Ďakujem.
Martin80
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 30. Jan 2017 12:03
Verzia OpenCartu: 2.3.0.2
Kontaktovať používateľa:

Re: Pridanie vlastného rozšírenia do ponuky na opencart.com

Príspevok od používateľa Martin80 »

Bolo to tak, bolo potrebné kontaktovať OC support, ktorý to schválil. Trocha divný postup, ale tak dobre no.
Spýtam sa najprv sem, možno to neskôr niekomu pomôže. Pár drobných sa mi tam už nazbieralo a tak ma napadlo, že by bolo dobré len pre skúšku funkčnosti, previesť zostatok z OC na paypal. Či je to všetko správne nastavené. Radšej stratiť teraz menej ako neskôr všetko. Avšak ako hľadám tak hľadám, nie som si istý, ako na to. Hľadám gombík preplatiť a taký tu nie je. Nachádzam len opäť kontaktovať support s predmetom "I want to get a refund", čo si neviem ako preložiť či ako preplatiť ak som predajca, alebo vrátiť ak som kupujúci. Alebo sa suma preposiela automaticky po kúpe a žiaden OC zostatok na preplatenie neexistuje? Tiež by som ešte rád zistil, ako dosiahnuť, aby sa mi zobrazovalo v ponuke x Months Free Support, to som taktiež nikde nenašiel. No a na záver ešte taký postreh, že aj keď si moje rozšírenie už zakúpilo niekoľko ľudí, stále mi na marketplace zobrazuje sales 0. Takže otázky skôr pre predajcov, ale snáď mi to niekto ozrejmí. Ďakujem.
freddy87
Príspevky: 499
Dátum registrácie: 14. Aug 2012 11:49

Re: Pridanie vlastného rozšírenia do ponuky na opencart.com

Príspevok od používateľa freddy87 »

Peniaze mi chodia raz mesačne v prvých dňoch za predchádzajúci mesiac na skrill, neviem či paypal rovnaké dni. K ostatným otázkami ti neviem odpovedať, sales sa ráta tuším keď je transakcia korektná a nie je požiadaný refund no môžu tam byť aj iné dôvody.
cheguevara
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 09. Nov 2016 20:15
Verzia OpenCartu: 2.3.0.2

Re: Pridanie vlastného rozšírenia do ponuky na opencart.com

Príspevok od používateľa cheguevara »

Nahadzovali nový systém, majú v tom neskutočný hokej. Máločo sedí, ale časom chyby opravujú.
Martin80
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 30. Jan 2017 12:03
Verzia OpenCartu: 2.3.0.2
Kontaktovať používateľa:

Re: Pridanie vlastného rozšírenia do ponuky na opencart.com

Príspevok od používateľa Martin80 »

Tak to potom počkám. Ak už poznám ich prax, tak to nebudem súriť. Transakcie boli korektné okrem jednej, kedy pán kúpil až na druhý krát. Ale už tam konečne nejaké predaje nabehli. Síce nie všetky, ale asi im to predsa len funguje. Tiež som zaznamenal diskusie, kde majú dosť výhrady k novému systému. Tiež ku skrill-u, kde nejaký Ukrajinec sa sťažoval, že je to pre neho jediná brána a že už vraj nefunguje. Ale možno to už tiež opravili. Systém sa mi zdá prehľadný, ale i tak mohli venovať aspoň jednu stránku so základnými nastaveniami a informáciami.
Napísať odpoveď