Odstránenie zákaznícka skupina z osobných údajov

Ostatné technické problémy.
marek1992m
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 03. Dec 2015 14:12
Verzia OpenCartu: 2.1.0.1

Odstránenie zákaznícka skupina z osobných údajov

Príspevok od používateľa marek1992m »

Zdravím.
Riešim momentálne jeden problém.
Na eshope, ktorý momentálne len vytváram mám definovaných niekoľko zákazníckych skupín.
Ku každej skupine budú definované iné zľavy a akcie. Jedna z nich je default, kde budú vpodstate všeci zákazníci, druhá je registrovaný, kde budú zákazníci, ktorí si túto skupinu pri registrácií zvolia. Ostatné skupiny nie sú podstatné.

Problém nastáva, keď si zákazník bez registrácie ide objedať tovar.
V možnostiach pokladne zvolí Nákup bez registrácie.
Následne sa zobrazí forulár fakturačné údaje. A v ňom ako prvá položka zákaznícka skupina (to je ten problém).

Neregistrovanému zákazníkovi chcem, aby ostala skupina default. to znamená, z tohto formulára by som chcel odstrániť/ skryť tieto možnosti.
Kde v kóde nájdem túto možnosť a ako to upraviť. Predpokladám že to bude v template/Checkout/checkout.

Za pochopenie a pomoc ďakujem.
Napísať odpoveď