Neprišiel email o novej objednávke

Ostatné technické problémy.
Používateľov profilový obrázok
Axel Wers
Príspevky: 361
Dátum registrácie: 12. Okt 2012 14:04
Verzia OpenCartu: 2.3.0.2

Neprišiel email o novej objednávke

Príspevok od používateľa Axel Wers »

Neprišiel mi email o novej objednávke.

Kód: Vybrať všetko

2016-11-28 14:32:32 - PHP Notice:  Error: DATA not accepted from server! in /root_path/web/system/library/mail.php on line 380
okolo riadku 380 je:

Kód: Vybrať všetko

if (substr($reply, 0, 3) != 250) {
					trigger_error('Error: DATA not accepted from server!');
					exit();		
Vie niekto čo sa serveru nepozdáva, keď neodoslal email? Zatiaľ sa to týka len jednej objednávky, ale nevidím na nej nič neobvyklé, žiadny dôvod, prečo by email nemal byť odoslaný.

Len jedna vec mi teraz napadla. Zákazník do kolónky priezvisko napísal aj svoj titul (kde použil znaky ako bodka a čiarka), nevyhodnotil to systém tak, že v políčku sa (možno) nachádzali nepovolené znaky?
Používam OC verziu 1.5.6.4
SelfMan
Administrátor
Príspevky: 1029
Dátum registrácie: 19. Aug 2011 23:55

Re: Neprišiel email o novej objednávke

Príspevok od používateľa SelfMan »

Problem zvycajne spociva v tom, ze komunikacia nie je autorizovana heslom.
Pripadne ked server pozaduje zapnute SSL.
Používateľov profilový obrázok
Axel Wers
Príspevky: 361
Dátum registrácie: 12. Okt 2012 14:04
Verzia OpenCartu: 2.3.0.2

Re: Neprišiel email o novej objednávke

Príspevok od používateľa Axel Wers »

Už to riešim s hostingom, ale akosi sme sa zasekli, napriek tomu nastali nové skutočnosti. Emailové notifikácie sa normálne odoslali na primárny email, ale neodoslali sa na email, kam chodia kópie zadané v kolónke (Ďalšie e-maily: Dalšie e-mailové adresy, na ktoré majú byť posielané upozornenia. (oddelujte čiarkou) ). Stalo sa to len v dvoch prípadoch, nemám šajnu prečo len v tých dvoch.
Používam OC verziu 1.5.6.4
Napísať odpoveď