INFO: Mám problém / Ako ďalej?

Ostatné technické problémy.

INFO: Mám problém / Ako ďalej?

Poslaťod SelfMan » 12. Jan 2014 1:13

Ak máte problém s OpenCart-om, táto malá komunita vám rada pomôže.
K tomu však potrebujeme niekoľko dôležitých údajov, bez ktorých sa dosť ťažko pomáha.

Než popíšete problém, odskúšajte tieto základné kroky:

  • Prekontrolujte, či konfigurácia PHP zdopovedá požadovaným nastaveniam.
  • V prípade použitia šablóny tretej strany, prepnite OpenCart na štandardnú šablónu.
  • Pri použití modulov tretích strán skúste tieto moduly oninštalovať/vypnúť.
  • Upravované súbory skontrolujte či sú vo formáte UTF8 (Editory ako PSPad, NotePad++ či EditPlus zobrazujú typ dokumnetu v dolnej stavovej lište)
  • Skontrolujte chybové hlášky v protokole chýb (system/logs/error.txt)

Po vykonaní akejkoľvek úpravy konfigurácie nezabúdajte OpenCart vždy otestovať.

Pokial predchádzajúce kroky nepomohli, vyskúšate veľmi užitočný odkaz POKROČILÉ HĽADANIE.
Je vysoko pravdepodobné, že ten "váš" problém už bol vyriešený.

Ak ste riešenie nenašli a neviete si dať rady ako ďaľej, napíšte.

Do nadpisu uveďte čo najstručnejší popis problému. Veta typu "Pomóóóc!!! Nefunguje mi eShop" naozaj nikomu nepomôže.
V obsahu správy popíšte:

  • Verziu OpenCart
  • Jedná sa o novú inštaláciu, alebo upgrade?
  • Verziu PHP
  • Natavenia PHP.ini (konfigurácia PHP)
  • Nainštalované rozšírenia (mimo štandardného balíka)
  • Použitú tému/šablónu - preverte jej kompatibilitu s verziou OpenCart-u
  • URL adresu eShopu / problémovej stránky
  • Chybové hlášky v protokole chýb (system/logs/error.txt)

Pokiaľ tieto údaje neuvediete o to dlhšie bude trvať hľadanie riešenia pre váš problém.
SelfMan
Administrátor
 
Príspevky: 968
Registrovaný: 19. Aug 2011 23:55

Späť na Všeobecná podpora

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť