Google analytics ecommerce tracking

Rozšírenia pre Váš e-obchod.
Používateľov profilový obrázok
Pumbaa
Príspevky: 110
Dátum registrácie: 12. Júl 2012 16:58

Google analytics ecommerce tracking

Príspevok od používateľa Pumbaa »

Zdar opencarťáci. Neviem či je táto téma v správnej sekcii ale dúfam že to aspoň niekomu pomôže a dobré by bolo zachovať tu určitú prehľadnosť.

Chcem sa podeliť o zistenia ohľadom používania Google analytics, neviem do akej miery to používate. V základe má analytics dosť funkcií ale ponúka aj dobré rozšírenie a to "Sledovanie elektronického obchodu". Toto sledovanie umožňuje zaznamenávať objednávky vrátane objednaných produktov a používať to v štatistikách (v GA som začiatočník takže zbytočne sa tu budem rozpisovať, určite sú tu skúsenejší).

Nakoľko toto nie je štandardne súčasťou OC (píšem o 1.5.4.1 čo mám aj ja), je potrebné urobiť nejaké zmeny v troch súboroch.

Tu je o tom celá téma:

http://forum.opencart.com/viewtopic.php?f=121&t=21675

Je tam modul pre VQMOD, viac verzií , mne funguje úspešne tá najposlednejšia pre 1.5.4.1, pre istotu uploadujem sem.

V podstate na použitie potrebujete:


1. opencart príslušnej verzie
2. inštalovaný vqmod
3. implementované google analytics tj. mať účet + vložiť merací kód do ADMIN rozhrania v časti Systém/Nastavenie/Upraviť/Server
4. nahodiť tento mod pre ecommerce tracking

Čo zatiaľ nefunguje sú kategórie produktov.

V podstate môj prínos k tomu nie je žiadny, len to že som to našiel a odskúšal na jednej testovacej objednávke.

Ak sa to niekomu zapáči tak to skúste otestovať a podelíme sa o skúsenosti a vyriešime prípadné problémy, viac ľudí viac vie :)
Starý e-shop som zrušil, chystám nový a postupne objavujem OC 2.0
Používateľov profilový obrázok
Pumbaa
Príspevky: 110
Dátum registrácie: 12. Júl 2012 16:58

Re: Google analytics ecommerce tracking

Príspevok od používateľa Pumbaa »

Tak a nakoniec fungujú aj tzv. lieviky, tj. zúženia cieľov pri checkoute.